Kes ja millest annavad e-külalistunde?

025_Raimo_Matvere ruutKARJÄÄRIKUU

#025  Ringkäik Telliskivi Loomelinnakus: Kuidas ma sain loomeettevõtjaks? 7.-12. klass 

Tunnis külastame kolme erinevat loomeettevõtjat ja saame nende lugudest inspiratsiooni, kuidas ise oma loovast ideest ettevõtet luua

024_mihkel tedremaa ruutKARJÄÄRIKUU

#024 Mihkel Tedremaa: Kuidas ma sain tootetehnoloogia juhiks? 7.-12. klass

023_nukufilm_ruut

KARJÄÄRIKUU

#023 Andres Mänd ja Märt Kivi: Milline näeb välja tööpäev Nukufilmi stuudios? 1.-6. klass

022_kelly Nevolihhin_ruutjpgKARJÄÄRIKUU

#022 Kelly Nevolihhin: Milline näeb välja avariipolitseiniku tööpäev? 1.-6. klass 

Tunnis võtab Kelly Nevolihhin meid endaga kaasa oma tööpäeva ning kuuleme, kuidas üldse saada politseinikuks. Nevolihhin, kes on Eesti meister kergejõustikus, räägib ka, miks on oluline käia kehalise kasvatuse tunnis ja sporti teha.

021_tõnu ja lili ruutKARJÄÄRIKUU

#021 Tõnu Esko ja Lili Milani: Kuidas ma sain geenitehnoloogiks? 7.-12. klass

Tunnis vaatame ringi Eesti Geenivaramus ja kuuleme geenitehnoloogide igapäevatööst. Lili Milani ja Tõnu Esko märgivad ka, miks on nende arvates oluline õppida loodusaineid.

020_joseph carson_ruutKARJÄÄRIKUU

#020 Joseph Carson: Kuidas ma sain eetiliseks häkkeriks? Tund toimub inglise keeles. 7.-12. klass 

Tunnis tutvume Eestis elava iirlase Joseph Carsoni tööga. Carson reisib töö tõttu palju ning võtab ka õpilased e-külalistunnis endaga kaasa Abu Dhabisse. Tund toimub inglise keeles.

19_Priit Lätti ruut

KARJÄÄRIKUU

#019 Priit Lätti: Milline näeb välja arheoloogi tööpäev? 1.-6. klass

Tunnis viib Priit Lätti meid 700-aasta vanuse laeva pardale ning näitab, kuidas ta loob maast leitud puujuppidest uhke keskaegse koge. Samuti toob Priit Lätti välja, miks on tema töös vaja teada ajalugu.

018_hans_markus antson ruutKARJÄÄRIKUU

#018 Hans Markus Antson: Milline näeb välja loodusfotograafi tööpäev? 1.-6. klass

Tunnis võtab Hans Markus Antson meid endaga kaasa metsa, kus saame koos pildistada. Seejärel näitab Antson ka, mis nendest piltidest pärast saab, ehk milline on järeltöötlus.

 

017_reigo ahven ruut

KARJÄÄRIKUU

#017 Reigo Ahven: Milline näeb välja trummari tööpäev? 1.-6. klass

016_karl_korsar ruutKARJÄÄRIKUU

#016 Karl Korsar: Kuidas ma sain tekstiilidisaineriks? 7.-12. klass

Tunnis tutvume disaineri töö erinevate tahkudega ja näeme, kuivõrd on disaineri töös oluline osata matemaatikat.

015_Darja Saar ruutKARJÄÄRIKUU

#015 Darja Saar: Kuidas ma sain ETV+ peatoimetajaks? Tund toimub vene keeles. 7.-12. klass

Tunnis kuuleme, kuidas sai Darja Saarest peatoimetaja, käime ringi telemajas ning näeme, mida peatoimetaja igapäevatöö tähendab. Tund toimub vene keeles.

014 Liis Lass ruutKARJÄÄRIKUU

#014 Liis Lass: Kuidas ma sain näitlejaks? 7.-12. klass

Tunnis tutvume näitleja tööga, käime Tallinna Linnateatri lavatagustes ruumides, kuuleme, kuidas Liis Lass sai näitlejaks ning kuidas on tema töö seotud kirjanduse ja eesti keele tundidega.

013_swedbank ruutKARJÄÄRIKUU

#013 Milline näeb välja tööpäev pangas? 1.-6. klass

Tunnis tutvume erinevate  inimestega, kes ühes pangas töötavad ning räägime sellest, kuidas on panga töö seotud matemaatika ja teiste õppeainetega.

012_ingrid teesalu ruutKARJÄÄRIKUU

#012 Ingrid Teesalu: Milline näeb välja reporteri tööpäev? 1.-6. klass

Tunnis tutvume reporter-toimetaja ametiga, näeme TV3 uudiste telgitaguseid ja kuuleme, kuidas on reporteri töö seotud eesti keele tundidega.

011_vassilMINU VÕIMALUSTE EESTI

#011 Kristjan Vassil: Millist maailmavaadet pooldad Sina? 10.-12. klass

010_eesistumine, Piret ja AnellaMINU VÕIMALUSTE EESTI

#010 Piret Lilleväli ja Anella Veebel: Kuidas saab Eesti mõjutada Euroopas toimuvat? (10.-12. klass)

 

009_kelomeesMINU VÕIMALUSTE EESTI

#009 Herman Kelomees: Kuidas ära tunda demagoogiat? 7-12 klass

008 Aljona Galazan (1)MINU VÕIMALUSTE EESTI

#008 Riin Luks ja Aljona Galazan: Kuidas igaüks saab Eestit paremaks muuta? 7.-9. klass

007_Rain Kooli (1)MINU VÕIMALUSTE EESTI

#007 Rain Kooli: Kuidas kujundada oma arvamust? 9.-12. klass

006_viljandi õe (1)

MINU VÕIMALUSTE EESTI

#006 Kirke Katariina Siimso ja Anne Marie Vaabel: Kuidas saan ise kooli paremaks teha? 7.-9. klass

005 ülle madise

MINU VÕIMALUSTE EESTI

#005 Ülle Madise: Millised on demokraatia põhiväärtused?10.-12. klass

004_kes ja kus juhib riiki (1)

MINU VÕIMALUSTE EESTI

#004 Herman ja Eliise: Kes juhib riiki? (1.-6. klass)

003_ENL_tekstiga (1)MINU VÕIMALUSTE EESTI

#003 Eesti Noorteühenduste Liit, Roger Tibar ja Heliis Nemsitsveridze: Kuidas valimised käivad? (10.-12. klass)

003_aune valkMINU VÕIMALUSTE EESTI

#002 Aune Valk: Milleks meile kool? 7.-12. klass

001_Maarja-LiisaMINU VÕIMALUSTE EESTI

#001 Maarja-Liisa Soe: Miks ja mida kinkida Eestile? 1.-12. klass

Avatunnis toob EV 100 programmi juht õpilastele mitmeid näiteid kingitustest Eestile, millega oma kogukonda paremaks muudame ja kutsub õpilasi üles ka ise Eestile kingitusi looma.